Monday, December 6, 2010

layan kepala,,!!


Lagu apakah yang menghubungkan aku dengan ceh?,,kami datang dari zaman yang berbeza,,aku 13 tahun muda dari ceh,,jadi bukan salah aku la kalau lagu yang kami minat x sama kan,,ceh selalu menyanyi masa bawa motor,,aku nak join skali tapi aku x tau lagu apa dia nyanyi,,dahla x de tone dia nyanyi,,macm sengau pun ada gak,,kalau kat umah aku bila aku tension dengar dia nyanyi, aku mesti jerit suruh diam,,tapi dia x pduli terus nyanyi,,aku pun makan hati,,pastu aku cuba cari lagu dia nyanyi,,lagu rock kapak la,,rupa2 nyer ada yang best gak macam gemuruh awie dengan amy search nyanyi tu..kami selalu buka lagu kuat2 pastu ceh akan tutup mata sambil kepala dengan tangan gerak2 macam siot je aku tengok,,pastu akan ketawa tengok muka dia yang poyo menghayati lagu tu,,lagu layan kepala dia cakap,,tapi aku paling suka lagu puteri misteri amy search,,apa lagi layan,,ha3,dengar dulu,,
Terpancar Cahaya Cintanya
Saat Kutatap Matanya
Bagai Permata Kemilaunya
Memukau Hati Sanubari
Seketika Lamunanku Tersentak
Hasratku Meronta
Gemuruh Rasa
Terpaku Sukma
Terpana Senyuman
Yang Penuh Misteri
Siapa Gerangan
Sang Puteri
Kukejap Cinta Puteri Misteri
Dan Terus Berlari
Aku Coba Menangkap
Bayang-bayangnya
Diantara Kembang Seroja
Harum Cinta
ooo...PUTERI MISTERI

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi