Saturday, December 4, 2010

CLASH OF THE TITANS (9 bintang)





Haritu mak aku mesej ia cakap 1st time dia tengok cerita yang x tdo2 la smpai hbis cter,,mak aku nih terkenal dengn sikapnyer yang tertido tanpa dsedari,,x kisahla masa membaca ker,,menjahit ke mengaji ker atau tenggok cter best,,aku teringat msa mak mnjahit mak tdo sampai keluar enzim amylase,,aku ketawa gak la,,pastu aku jatuh kesian dan sedih bila teringatkan pengorbanan mak aku yang x berkesudahan,,rupa2 nya mak aku tengok citer the clash of the titans.
citer nih mengisahkan zaman dulu mengenai 3 tuhan adik beradik,,namanya zeus jaga syurga,haden jaga neraka n poseidon jaga laut.diceritakan manusia makin bongkak dan marah kerana tuhan selalu menguji mereka.jadi  puak argon telah meruntuhkan tugu dewa zeus itu.jadi si zeus ni marah la dan menghukum manusia ni supaya diorang kembali berdoa dan bertaubat kepadanya. Dalam keadaan itu, si haden ni menghasut zeus dan golongan manusia supaya saling membenci dan menghancurkan.. dan mana heronya? Perseus si nelayan rupanya anak zeus. Dia la yang akan selamatkan puak itu dari dihukum tuhan.itulah ceritanyaa,,(mengarut je kan?) tapi yang bestnya sampai buat mak aku tak tertido tu ialah jalan cerita ia yang penuh action x banyak merepek membebel la..cakap je pun orang bukan paham sangat..tapi aku x puas hati gak crita nih,,selain dari tuhan yang x logic,,adalah last crita ia,awek si hero tu yang mungkin angel la,,telah dihidupkan semula oleh zeus,,apa nk jadi la kasi cerita macam Hindustan jer, yang herannya apa kaitan dengan nama titans? mungkin aku kena tengok lagi untuk kali ke 3,,ape2 pun 9 bintang la sebab banyak aksi buat mak aku x jadi burung belatuk,,hebat pe?!

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi