Wednesday, January 12, 2011

Thesis: bila nak buat??

minah mana ntah yang stress

Sudah2 la aku merayau kat intenek, bila lagi aku nak stat buat thesis ni,,pikir je dah buat kepala aku berdenyut denyut,,tengok orang dah start buat dari cuti lagi,,rasa berkobar-kobar je, pagi tadi berazam,,balik rumah nanti aku mesti start buat,,

tapi nak mula dari mana?,siot je,dahla due date final draft 17.2, 1st kelas plk aku buat cuti persendirian,,bertenang dulu sehari , nak ambik mood belajar ..sekali 1week aku cuti nak datangkan feel ,,cis!

aa,mungkin aku patut mula yang senang dulu,,contohnya: buat Methodology,,,,

Methodology
1.

Hmm,,esok ada subjek untuk final year project, mungkin ada cakap sikit2 pasal thesis. Apa kata aku dengar kata2 aluan dari cikgu dulu,,barula datang idea kan,, ?sebab berkat tengok wajah guru,,hehe—

ps: Semoga Berjaya esok!! (khas untuk aku yang malas tapi x mengaku,,)

2 comments:

deCrewz said...

Selamat berjaya jugak..errr.. bende ape methodology tu? Macam bunyinya macam nak kaji angkasa lepas je..

wanacesh said...

ha3,,bukanlah 2 mksudnya cara2 nak buat projek,mm,,ape2 jelah,,kter pon x tau nk explain cmner

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi