Sunday, March 6, 2011

Lantak p la trafik

Salam sejahtera kepada semua yang membaca,,Hari ni wana yang kuat dan sihat ingin mula berblog semula,,he3,,,walaupun laptop masih xsihat,,aku paksa kan jugak dia hidup, adjust sana sini,,tekan mampat pukul dan sewaktu dengannya,,barulah skrin ni menunjukkan garisan yang minimum,he3,,kesian kan,,nak wat camana,,nak repair,,sayang duit,,nak beli baru,,xde orang nak sponsor,,apa boleh buat,,aku bukan 'anak ikan kepada sesiapa pun,,cuma membela beberapa ekor ikan di dalam blog je,, itupun ikan yang tersesat kat sidebar ni,,
suka tengok things yang colourful
Oh yer,,aku lama dah tinggalkan blog,,dan pengunjungpun dah muak agaknya tengok x update jadi x mau ziarah lagi,,buat penat loading je kan.,,sekali xde post baru,,actually aku takut jugak nak kembali berblogging,,aku x mau rasa fanatik sangat,,yela sampai semua kerja aku x jalan,,tengokla thesis aku kena buat kat library lagi gara2 bertangguh,,lapppy pun merajuk buat hal masa saat2 puncak macam ari tu,,hish,,pas ni aku malasla nak pedulikan trafik sangat,,asalkan ada jiran yang datang,,saling ziarah menziarahi,,itupun dah  memadai,,,

Misi di malam ini: menziarah sebanyak mana jiran yang telah bertandang ke rumah aku,,tapi 
aku xde dekat rumah,,minta maaf yer,,dan terima kasih x culik ikan ikan saya yang tersesat itu,,
pesanan penaja.
SEMOGA BERJAYA!!!!!

7 comments:

Unknown said...

samalah dgn BMJ. Dah x peduli dgn traffik + sesape yg nak follow. sape2 yg rasa nak menjengah ke blog BMJ. BMJ alu2kan.

creamyfiodesi said...

akhirnya~ berupdate jugak 'bahu' ni. :D

update pas ni wat contest aku ok? :)

Unknown said...

Abaikan yo trafik....berseronoklah berblog....klu kita ikhlas berblog tanpa harapkan anything, mesti best! kawan2 dpt ramai...

=)

wanacesh said...

@Blogger Melayu Jawa

hai bdk jawa,,he3,,dh tuka jd melayu jawa plk,,kter pon dh bosn dgn trafik nh,,ee

wanacesh said...

@creamyfiodesi

pebnda bahu 2?,,ok bos!,,tgh koriek idea nh,,mcmbr la polak kontest nyer,he3

wanacesh said...

@Suhami Ahmad

yela abaikan jela,,wat tensen je,,dlu pon psl suke tgk org dtg byk,,tu yg kejr trafik 2,,tp x gna gk,,bkn sumer pon nk bcer,,he3

deCrewz said...

Lebih kurang la kita.. Mula2 dulu memang cukup gila dok asyik tengok traffik, lama2 boleh jadi biol..ha3. Bila tengok otai2, bukan traffik lagi menjadi ukuran sebab traffik tinggi manapun kita xkan puas sebab itulah sifat semulajadi manusia..

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi