Sunday, April 3, 2011

perempuan cantik confirm miang

perempuan cantik memang selalu macam tu ek,,dapat lelaki bagus sikit yang lama ditinggal,macam-macam alasan la bagi,,padahal diri sendiri tu yang dah bosan..-kata anonymous yang frust xde orang nak ngorat dia-

aku pun terkebil-kebil..kadang-kadang aku pun rasa macam tu gak,,tapi mungkin kebetulan je kot perempuan cantik selalu banyak pakwe sebab bagi aku mungkin keyakinan diri dia tinggi,,jadi dia berani la nak berskandal banyak-banyak.
cathrine yang meow~
tapi TIDAK!,,perempuan cantik memang pasti tak setia..tau kenapa?
Menurut hasil penelitian di Amerika Serikat, perempuan yang merasa dirinya cantik dan menarik cenderung sering berganti-ganti pasangan. Mereka cepat merasa bosan dan enggan menjalani hubungan dalam jangka panjang. Disebutkan para peneliti bahwa hormonlah yang menjadi penyebabnya. Dari hasil penelitian itu terungkap bahwa perempuan yang memiliki jumlah estrogen yang lebih tinggi biasanya cenderung menganggap dirinya lebih menarik. sumber
oh pembetulan yer.."perempuan cantik" dengan "perempuan yang perasan cantik" adalah tidak sama ye ..segalanya bergantung kepada tahap kesedaran awek itu..

cantik +  perasan = bahaya ni
cantik + tak perasan = bagus, x pernah  tengok cermin 
tak cantik + tak perasan = bagus, sedar pun diri tu -dayang senandung-
tak cantik + perasan = buang tebiat 

jadi,,ada kebenaran la kata kawan aku tu,,mesti dia gembira kalau aku bagitau idea dia tu boleh pakai,,di sini, dapatlah kami, persatuan wanita-wanita yang mencari kebenaran di sebalik kecantikan mengumumkan berhati-hatilah dengan wanita seperti ni  kerana mereka sangat bahaya,cara nak detect mereka,,

1 agresif, bergairah, lebih menggoda, selalu memikirkan penampilan
2..terkinja-kinja tergedik-gedik
3.make up tebal2 kalah mak nyah
4. berpesen sakan x kena gaya
5.curang dan putus banyak kali
5. ini senjata mereka----->

 " nak buat macamana hormon estrogen aku banyak,, dah memang tuhan takdirkan aku miang"
kalau dia cakap macam tu, suruh je dia p klinik, mintak ubat anti estrogen supaya benda alah tu boleh turun.
pssst: estrogen tu semua girl ada,ayoyo..miang itu normal,, kawallah dengan pakaian iman dan takwa =)

36 comments:

Syuk Ry said...

ow.. bru ak taw.. huhu..

Kei Seichi said...

laki miang pulak camne?hehe...=P

Silent said...

patutlah aku selalu berganti pasangan...
oh...
i see...
thanks for this information.hakhak

miss flora said...

OMG!! i rase i cantek tapi x miang..camne tuh??

nik lan nik mat said...

tp mslhnye..pmpuan mcm ni da ramai...huhuhu

Khairil said...

cantik atau tak cantik janji hati budi dan peribadi mau elok...

creamyfiodesi said...

kalo aku ckp ko miang, ko bangge x? hehee! :D

azman said...

cantik.. pada mata awak cantik mungkin tak cantik bagi saya.. yang cantik bagi saya.. mungkin tak canti bagi awak... hmmmmmmm.. lantakle...

MERAH said...

cantik luaran saje tak membawa ke mana..kannn..

yatie Awang said...

mungkin ada berulnya juga kata kawan wana...tp bukan semua, yang terlebih perasan cantik je...
tp saya pun cantik gak, tak mcm tu pun...wah!!!dah nak peresan ni hahahha.....im sorry...

Mutalib attholib said...

uih... Hormon rupanya.. Carilah pasangan yang hatinya cantik.. huhuhu


eh.. Lelaki ada estrogen tak wanacesh? setahu hamba, oksigen ada la.. huhuhu


PS: TQ wanacesh, entry yang menarik buat renungan :)

wanacesh said...

@Syuk Ry
awek ko msti cntik kn huhu

wanacesh said...

@Kei Seichi
haha,,tu kei kna cri sndiri ler,,

wanacesh said...

@Silent
amboi silent,,hormon estrogen hang tiggi ker,,hihi

wanacesh said...

@miss flora
mngkin u kategori x pernh tgk cermin atau pon prasan cntik kot,,hahaha

wanacesh said...

@nik lan nik mat

mmg pon generasi popuan akhir zaman mmg cntik2 belaka,,sbb 2 hormon estrogen pon tggi,,huhu

wanacesh said...

@Khairil

yer!!anda betul,,!tahniah!

wanacesh said...

@creamyfiodesi

ko nk kate aku cntik ker =^_^= **blushing

wanacesh said...

@azman
btul tu cntik tu universal,,mngkin disini mksudnya pompuan yg ternyata cntik fizikalnya,,mcm pasha panda =)

wanacesh said...

@MERAH
btol tu,,nti dh tua kerepot org pon x peduli,,yg pnting budi bahasa kekal ke akhirnya=)

wanacesh said...

@yatie Awang
uer bgi pompuan yg cntik dan x miang,,alhmdulillh,,dia jaga dirinya dgn pakaian iman dan takwa =)

wanacesh said...

@Mutalib attholib

bgus,,yg hati cntik itu yg kita mau maa,,lelaki pon ada hormon ni tpi sket je,,klo bnyk,,tu yang ada jejaka au,! tu hehehe,,

Mish Apple said...

xtau! sebab xpenah jadi cantek!

encHIx laNDax said...

kalau pompan miang,landax pening =)

tapi landax tak salahkan pompan miang,hee


http://kehidupanlandaxdidunia.blogspot.com/2011/04/nak-topup-free-takmeh-landax-bagi.html

wanacesh said...

@Mish Apple
cik Appol cantik je kter tgk,,haha,,sti kes x tgk cermin nh

wanacesh said...

@encHIx laNDax
jgn salahkan pompuan miang tau tu sbb estrogen tinggi sbnanya

miyoko mohamed said...

haha..nsib baek ak xcantik,so xmiang lor..:-p

Ana admi said...

hehe..alasan estrogen banyak dalam badan.nway nice entry..hehe :))

wanacesh said...

@miyoko mohamed

eh ader laa jenis pompuan x cntik tpi perasan,,itu pon miang gak sbb estrogen tinggi,,hrp awk bkn golongan tu ;P

wanacesh said...

@Ana admi

tenkiu, ehem2 sis cantik la :P

Bella Hudgens said...

best la post ni.. kalau aku nak pi klinik nak g tambah estrogen boleh?? hahaha

wanacesh said...

@Bella Hudgens

hei bella cukup2 lah estrogen dlm bdn ko nanti ko ter-over gediks plk,,haha

Suhami Ahmad said...

kadang2 kan, kita tengok orang tu gedik...tp bila dah lama2 kenal yang "gedik" ni lah banyak tolong kita masa susah....dia gedik tapi x miang...ha, lain tu
:)

wanacesh said...

@Suhami Ahmad

ha! betul ckp atok tu! kiter banyak kawan macam ni dengan lelaki diorang mcm mengada tapi kan dengan frenz diorang sangat murah hati,,baik sangat untuk buat kawan,,mngkin ada kaitan dengan hormon jugak kot,hihi

Miss Agu said...

no no no pompuan cantik x semestinye miang..except la kalo pompuan tu mmg dasar tukar2 laki..jgn salahkan pompuan cantik kalo diorg de rmai member laki yg terpikat kt diorg..da lumrah mnusia terpikat pada kecantikan dunia...

pompuan x cntik pun rmai je yg miang..lagipun cantik ke x ni terlalu subjektif cm org2 kt ats ni ckp...kalo dia cantik bg si A..x tentu lg cntik bagi si B

Anonymous said...

hakikat nyer...laki2 skunk mmg pilih y cantik2 jerwww kan..kan.....spesis jer la....

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi