Wednesday, January 26, 2011

Pertama kali ikut contest!! (hakhakhak!)

'Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011'

salam sejahtera semua,,semoga sihat2 belaka,,hihi,,harini mood saya baik (mud baik jadi guna kata nama saya terus,hihi,)dan macam biasa jalan sana sini pakai jari pergi blog orang,,seumur hidup saya x pernah pulak join kontest,,macam best jer perasaan bila dapat award dari cik SKY,,sebab komen saya yang bagus..(bagus ker?tet,,),hari ni saya nak cuba join kontest blog anastasyea kanta mata coklat nih kontek lens ke?ops jgn marah kak anas,hehe),,tarikh tutup 30 Januari 2011,,sempat lagi nih,,yohoo,,

walaupun tak disuruh tapi saya nak tulis juga,,
Saya suka nak join kontest "Bloglist Anastasyea bulan Februari 2011" kerana...dotdotdot..eh..sebab kak anas cute sangat biler buat peace kat avatar tu,,hehe,,sebenarnya sebab saya suka datang blog kak anas yang banyak pengetahuan terkini yang boleh diaplikasikan,,(cewahh,,)lalalala,,,,,
peace!!cute x hihi,,
aaaa ,,kalau nak tau syarat nyer,,klik link kat bawah ni,,,,senang je syarat nyer,,(x pakai duit atau air liur pun,,)

7 comments:

Mr.TN_SkY said...

wow..link SkY terselit disitu hee :-) thanks ya? :-) aa..rajin kan diri join contest or bloglist..ade faedah sambil mncari rakan baru hehe :-p

HANYA ORANG GILA YANG BERFACEBOOK???

wanacesh said...

yela,,slalo rser mlas nk join contest sbb rsa mcm xde hrpn nk menang tgk byk org ikut,,hihi,sajer2 nk try,,rsa truja jer,he3,,tQ cik SKY,

Kaki Bongkar said...

ayat bodek kuat sungguh

wanacesh said...

kaki bongkar: ala sekali sekala cik kaki bongkar bkn slaloo pon,,,lalala,,,

Unknown said...

terima kasih kerana join bloglist ini =)

anastasyea's latest post .. Peraduan Lumayan "Aku Ada Impian" Berjumlah RM6680++ Untuk Blogger!

Anonymous said...

banyak saingan ni ....

wanacesh said...

memg pon bykk,huhu,cuba nasib jela,,dpt alhmdulillah,,x dpt cuba lagi kah3(nak dpt gk,,huhu)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi