Thursday, February 3, 2011

Blogwalking sambil Up traffik,,

cantik kan,,
Akhirnya aku dah pinjam buku kat library yohhoo,,berjaya! malangnya aku pinjam story book,,bukan buku  pakai buat thesis,,aku pinjam buku yang masuk panggung tu ,,buku baru la,,ayat pun boleh tahan untuk budak-budak tahap 1 macam aku,,x kisahla sebab cantik, aku semangat sikit nak bukak kamus,,haha,,
movie 2010
sebenarnya,,,aku nak bagitau yang aku nak join segemen jom blogwalking bersama cik yiedpodzi,,dah lama aku dengar pasal segmen ni tapi aku x tau apa kelebihan blogwalking dengan dia,,ada blogger lain kata masuk segmen ni boleh dapat traffik banyak,,mula-mula aku pun x paham tapi sekarang aku dah tau macamana trafik naik,,sesiapa je join segmen ni nanti,,blog nya akan masuk ke bloglist cik yeidpodzi,,pastu kt bloglist tu ada banyak bloglist1,bloglist2,bloglist3,,,bila kita klik bloglist 1,,semua blog-blog yang join segmen ni (yang join mula2 terawal la),,mungkin dalam 5 orang la,,akan terbuka semua,,pastu pergila baca entry dengan post diorang,,x payah nak klik satu2 loading lembap pulak,dah habis baca p la bloglist ke 2,,senang jer,, maintain trafik la,kalau nak try tengok lencana bawah ni kat sidebar aku,,sekarang dah bloglist 15 kot,,banyak dah tu,,baik aku join sekarang,kain pelekat,,lalala,,kain pelekat,,lalaa,,dijual banyak belum cuci,,,
lencana yiedpozi yang terbaru
kalau x paham gak sebab aku cakap merapu-rapu,,walau aku dah cuba sedaya upya jelaskan,(T_T),,pergilah segmen blogwalking bersama cik yiedpodzi ni,,,ada step2 kena ikut,,

p/s: boringnya cuti sekolah nak habis,,(macamlah rajin sangt pergi kelas),,hm,,

4 comments:

Mr.TN_SkY said...

wah..cam besh je? hehe :-D

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

wanacesh said...

@Mr. TN_SkY

yela,,kiter pon suka tekan2 widget tu,comel jer,,he3

Firdaus Kasim said...

nk join!!

wanacesh said...

@Firdaus Kasim

jomlah join,,dia nk cukup kuota 100 org tu,cepat2 join,,bkesan gk la widget tu naik trafik kter,,he3

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi