Wednesday, February 2, 2011

Sweet Blogger Twetty,^^

nano,,nano,nano,,nano,,,oh nano,nano,,saya x sabar,,saya gemar,,rasa sunggh segar,,manis,,masam,masin,,nano,nano,nano,nano,nano,,,,,(gula nano sedap enak dimakan!)
Lollipop atas tu bukan gula nano2 tau,,gula nano kaler kuning belang zebra oren,,aku dapat gula-gula ni kei seichi (bukan sinchan) yang bagi,,mungkin nak belanja di hari raya cina kot,,hihihi,,,memang comel la lolipop ni,,sweet blogger pulak tu,,tak pasti sweet tu maksudnya haper,,hmm,,cantik ke,,(kah!kah! dia pulak pernah tengok aku),,manis kot aku ni,,(dia pulak cannibal pernah makan aku,,),,lantaklah,,aku nak makan dulu lolipop ni,,time kasih kei,,!nyam,nyam,,(penipu,,mana dapat makan).Lolipop ni x mau makan sorang-sorang jadi saya nak hadiahkan kepada geng2 blogger yang ramah tamah,,baik hati dan x sombong nak layan kerenah saya yang mengarut je pandai,,walaupun saya orang baru,,tapi saya sangat gembira dalam dunia blogger dapat kawan-kawan yang kelakar dan best-best,walaupun duduk rumah rasa seronoknya,,,saya rasa terharu @##$$%%**&&&am;&&,,,(jangan peduli)


lelaki tau walau gelaran tu cik,,he3,,ramah tamah,baik hati,merendah diri dan juga masih solo lagi,(3bulan dah single ni)
geng balas2 ziarah even dalam sehari 10x balas2 pun dia datang gak,,haha,,cute je n tangan dia gatal suka klik nuff yang k*d*k*t,,solo rasanya,,try la ngorat
member sek men yg lost contact dulu,jumpa kat blogger ni,,what a wonderful world,,lala,,,girl tau bkn dinosour,,solo gak ni rasanya,,(available untuk human ok)
woh,,bj ni serius tau nampak sk*ma pun der gak,,tapi sebenarnya kalau kiter tanye,,mesti panjang lebar dia jawab,,siap post entry baru lagi,,memang semangat waja la,,boy n mungkin available,,saper berani ngoratlah,,(takut gak)
ni la 1st kawan blogger yang sudi jadi follower aku,,masa mula2 blog aku public,,rasa macam xde geng je,,diala penyangga semangat aku yang pertama,,malas update blog n suka tdo n boy n single kot,,(lama x dengar khabar dah kawin kot haha)

p/s: TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN BLOGGER SEMUA SUDI JADI KAWAN SAYA,,duk rumah pon rasa macam lepak kat kedai mamak jer,,he3

5 comments:

creamyfiodesi said...

ayat ko describe aku sgt siot!
haha.
btw, mekaceh byk2 bg gula2 kat aku.
tp aku nak nano la! da berkurun xjumpe nano!
ade lg ke ha kt kedai?
hehe~

ilyia syafira said...

HAHA ,, comel je bagi lollipop kt lyia . huhu . mekaseh tag lyia . terharu . ;)
eh eh . jgn la citer kt org lyia single . nanti org ngorat lyia , kempunan yg lain tak dpt . huhu . :P

wanacesh said...

trex:aku pon x pasti la ader lgi ke x huhu,,tp sedap kan rindu jer,,

lyia bukan kura:eleh apa slahnyer kter promote liyia nanti ader org usha,mkn nasi minyk dpt jadi pengapit,kahkah3

Mr.TN_SkY said...

wah...........dapat award la~ hahaha..tapi yang single tuu..adess hahaahah..promote kt spa ea? :-p

aathanks so much cik wana..tq sbb sudi ksi award..wlupon SKY xlyk =_=

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

wanacesh said...

@Mr. TN_SkY

ala lolipop jer pun,,bkn beli kt kedai pon,,ha3,,promote cik sky dkt awek la,,ke nak sruh mak cik sky jer yg cari,,haha,,

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi