Friday, July 8, 2011

itu kata-kata syaitan

Syaitan telah berkata-kata dalam satu kitab,mengajar manusia satu kehidupan yang menjijikkan,,itulah kitab Talmud. Kitab yahudi zionisme.
Menghina Adam
 “ Adam telah bersetubuh dengan semua binatang kektika berada di dalam syurga” –Yebamoth (63a)

Boleh kahwin bayi
 “seorang yahudi boleh mengahwini anak perempuan berumur 3 tahun “ –Sanhedrin (55b)

Perempuan dibolehkan bersetubuh dengan jin sebelum berkahwin
“seorang perempuan yang telah bersetubuh dengan seekor binatang dibolehkan berkahwin dengan pendeta yahudi. Seorang perempuan yahudi yang telah bersetubuh dengan jin juga dibolehkan berkahwin dengan seorang pendeta yahudi” –Yebamoth (59b)

Nabi mengalahkan Tuhan
”seorang rabbi (nabi) telah berdebat dengan Tuhan dan mengalahkanNya. Tuhan pun mengakui bahawa rabbi itu memenangi debat tersebut” –baba Mezia (59b)

Menghina wanita haid
“sungguh terlarang bagi anjing perempuan atau pohon kurma berdiri antara 2 lelaki kerana akan ditimpa musibah tertentu jika seorang perempuan sedang haid atau duduk duduk di perempat jalan” –Pesahim (11a)

palestin sudah dilupakan
Menghalalkan pembunuhan
“ inilah kata-kata Rabbi Simeon ben yohai, “bahkan orang kafir yang baik sekali pun kesemuanya harus dibunuh”.setiap tahun kaun yahudi mengikuti upacara ziarah ke kubur simon ben Yohai untuk memberi penghormatan kepada rabbi yang telah menganjurkan pembunuhan orang bukan yahudi” -perjanjian kecil, Soferim (15) kaidah (10)

Darah yahudi yang mulia
“Rabbi Yizak Gnisburg menyatakan “Kita harus mengakui bahwa darah seorang yahudi dan darah orang goyyim(bukan yahudii) tidak sama”

Orang bukan yahudi yang hina
“ orang kafir lebih senang berhubungan seks dengan lembu” –abodah zarah 22a-22b
Israel bertanya kepada tuhannya: “mengapakah Engkau ciptakan makhluk lain selain bangsa pilihan Mu (yahudi)? Tuhan menjawab: “supaya kaumu menaiki belakang mereka menghisap darah mereka membakar yang baik, mencemari yang suci dan menghancurkan segala yang dibangunkan”

Namun demikian masih terdapat kelompok yahudi yang menolak Talmud, dan msih berpegang teguh kepada kitab Taurat. Mereka ialah kelompok yang sering menjadi korban dan dizalimi oleh pendeta yahudi ortodoks sepanjang sejarah.
yahudi anti zionisme
p/s: macamana la diorang boleh x sedar ayat kitab tu pelik,,kalau Allah dah tutup pintu hati seseorang,,nauzubillah, 

13 comments:

Hani Madu said...

nauzubillah, hindarkanlah dari pesongan akidah.amiin. information yg bagus! ;)

Rain said...

syaitonirojim selalu bertindak menyelingkuh manusia..

Mutalib Attholib said...

Bila mengikut membuta tuli, sesatlah jalan tertutuplah hati..

Moga kita semua terselamat dari kejahatan mereka rohani dan jasmani...

Khairil said...

Dengan pegangan kitab Talmud yang sesat ini, adalah wajar sekali orang-orang Yahudi Zionis digelar teroris dan pengganas nombor satu dunia. Merekalah yang bertanggungjawab menimbulkan suasana tidak aman dunia hari ini. Sesiapa yang berurusan dengan kumpulan yahudi ini, dalam urusan ekonomi, politik, pendidikan dan sebagainya sudah termasuk dalam perangkap mereka.

Anonymous said...

camana plak lu tahu....lu dah baca ke kitab dorang tu....

wanacesh said...

@Hani Madu

trima kasih sbnany byk lagi,,tapi x larat pulak nak tulis semua,,hihi

wanacesh said...

@Rain

btul tu samada terang2an atau pun scara halus,,yg halus tu susah sket la,,huhu

wanacesh said...

@Mutalib Attholib

amin,,ya Allah jangan kau bolak balikkan hati ini,,tetapkan kami mati dalam agamamu amin,,

wanacesh said...

@Khairil

btul tu ,hakikatnya kita sekarg memng byk bergntung hidup dgn puak yahudi ni samada sedar atau tak,,huhu

wanacesh said...

@Anonymous

wah,,1st time dpt komen anon,,

x baca pon kitab tu tapi dapat dari sumber yang sahih,,kan dah da tulus nama surah dengan ayat ke berapa,,pe kata anon yg pegi cek kalo x puas hati,,x pon download jer terjemahan talmud kt intenet kan byk,,lupa nk tulis sumber,,jap..

senyumSOYA said...

ya Allah.. semoga dijauhi dari fikiran macm tu.. maceh share..(^^!

Cik Gee said...

YAHUDI MEMANG KAUM DIMURKAI. NOKTAH. PALESTIN AKAN BEBAS. tunggulah masanya, di akhir zaman nanti, Islam akan berjaya dan gemilang. yakin pada janjiNya.

Anonymous said...

KORANG NAK TAHU...BLOG-BLOG DAKWAH ISLAM SEKARANG INI SELALU DIPERHATIKAN YAHUDI...SEBENARNYA YAHUDI SUDAH TAHU DIA AKAN TEWAS DAN MASUK NERAKA...TAPI SEBELUM MEREKA DIBAKAR DIDAALM NERAKA..MEREKA CUBA SEDAYA UPAYA MENYIKSA UMAT ISLAM...BERHATI-HATILAH DENGAN SYAITAN MANUSIA INI(YAHUDI).....KUAT KAN PERSAUDARAN DAN BIJAKKAN PEMIKIRAN KITA...TIDAK HAIRAN SUATU MASA MEDIA BLOG INI YAHUDI LENYAPKAN...KERENA YAHUDI YANG CIPTA BLOG INI...NAMUN UMAT ISLAM TETAP KUAT...

ADA SESUATU UNTUK SEMUA SAUDARA ISLAM KU

"SAUDARA ISLAM ITU ADA SATU SENJATA(KUASA) YANG TIDAK DAPAT DILUMPUHKAN OLEH ORANG KAFIR...WALAUPUN MEREKA LUMPUKAN SEBAGAINYA...SENJATA ITU ADALAH HATI KEPADA ALLAH S.W.T ( INGATLAH... HIDUP KU KERANA ALLAH DAN MATI KU KERANA ALLAH )"

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

time kacih daun pisang sudi komen yer,,hihi